<\/span><\/h2>\nLenkija pirmauja pagal CBD vartojim\u0105. Ta\u010diau daugiau \u017emoni\u0173 Ispanijoje CBD vartojo iki pra\u0117jusi\u0173 met\u0173<\/strong><\/p>\n<\/p>\n
Did\u017eiausias CBD vartojimo per pastaruosius metus paplitimas nustatytas Lenkijoje, kur beveik 15 % apklausos respondent\u0173 nurod\u0117, kad per pastaruosius metus vartojo CBD produkt\u0105. Tai atitinka Lenkijos, kaip CBD produkt\u0173 gamybos ir platinimo centro, raid\u0105.<\/p>\n
Italijoje CBD per pastaruosius metus vartojo ma\u017eiausiai – 8 % apklaust\u0173j\u0173, ta\u010diau taip gali b\u016bti d\u0117l to, kad Italijoje CBD paprastai vadinamas „lengvosiomis kanap\u0117mis” ir kai kurie vartotojai gali neatpa\u017einti jo kaip CBD produkto. \u0160ie rezultatai patvirtina, kad CBD \u0161iuo metu yra pla\u010diai perkamas plataus vartojimo preki\u0173 produktas daugelyje Europos \u0161ali\u0173, nepaisant to, kad tr\u016bksta reguliavimo ir bet kokio \u012fstatym\u0173 vykdymo u\u017etikrinimo.<\/p>\n
<\/p>\n
<\/span>Kiek kart\u0173 per savait\u0119 \u017emon\u0117s vartoja CBD?<\/span><\/h2>\nDauguma \u017emoni\u0173 Europoje CBD vartoja tik retkar\u010diais. Ta\u010diau antra pagal dyd\u012f \u017emoni\u0173 grup\u0117 CBD vartoja kart\u0105 per dien\u0105 ar da\u017eniau<\/strong><\/p>\n<\/p>\n
Nors 11 % respondent\u0173 nurod\u0117, kad per pastaruosius metus vartojo kok\u012f nors CBD produkt\u0105, apie 35 % CBD vartotoj\u0173 savo vartojim\u0105 per pastaruosius 12 m\u0117nesi\u0173 priskyr\u0117 prie neda\u017en\u0173 arba atsitiktini\u0173, t. y. re\u010diau nei kart\u0105 per m\u0117nes\u012f.<\/p>\n
\u0160is skai\u010dius byloja apie tai, kad \u017eemyne yra daug \u017emoni\u0173, kurie bent jau domisi CBD produktais ir yra pasireng\u0119 juos i\u0161bandyti arba jais pasikliauti trump\u0105 laik\u0105 per metus.<\/p>\n
Apie 39 % vartotoj\u0173 nurod\u0117 CBD vartojantys kart\u0105 ar da\u017eniau per savait\u0119. Tai yra dalis gyventoj\u0173, kurie CBD produktus \u012ftrauk\u0117 \u012f savo kasdien\u012f gyvenim\u0105, da\u017enai kaip sveikatingumo rutinos dal\u012f.<\/p>\n
<\/span>Kokio am\u017eiaus yra dauguma CBD vartotoj\u0173 Europoje?<\/span><\/h2>\nJaunimas CBD vartoja da\u017eniausiai. 51-55 met\u0173 am\u017eiaus \u017emon\u0117s da\u017eniausiai niekada n\u0117ra gird\u0117j\u0119 apie CBD<\/strong><\/p>\n<\/p>\n
Apskritai CBD da\u017eniau vartoja jaunoji karta, o ne 50 met\u0173 ir vyresni asmenys. Tai normalu naujoms pramon\u0117s \u0161akoms, kai jauni vartotojai yra atviresni i\u0161bandyti naujus produktus, o vyresn\u0117s kartos gali u\u017etrukti ilgiau, kol juos priims.<\/p>\n
Europoje 18-24 met\u0173 am\u017eiaus respondentas apie CBD vartojim\u0105 per pastaruosius metus nurodo ma\u017edaug dvigubai da\u017eniau nei 50-60 met\u0173 am\u017eiaus respondentas. Be to, apie CBD gird\u0117jusi\u0173 \u017emoni\u0173 procentin\u0117 dalis yra daug didesn\u0117 jaunesn\u0117se kartose, kuriose naujos tendencijos plinta grei\u010diau, ypa\u010d susijusios su sveikatingumu.<\/p>\n
Niekada apie CBD negird\u0117jusi\u0173 \u017emoni\u0173 paplitimas pasiek\u0117 auk\u0161\u010diausi\u0105 ta\u0161k\u0105 51-55 met\u0173 am\u017eiaus kategorijoje, tuo tarpu 18-24 met\u0173 am\u017eiaus kategorijoje esantys \u017emon\u0117s buvo labiausiai „informuoti” apie \u0161iuos produktus.<\/p>\n
<\/p>\n
<\/span>Kaip \u017emon\u0117s vartoja CBD?<\/span><\/h2>\nSiekdami suprasti dabartin\u0119 rinkos pad\u0117t\u012f, „Prohibition Partners” apklaus\u0117 955 CBD vartotojus d\u0117l j\u0173 pirkimo \u012fpro\u010di\u0173.<\/p>\n
Apskritai akivaizdu, kad aliejai ir tinkt\u016bros teb\u0117ra populiariausias produkt\u0173 formatas – daugiau nei 56 % pra\u0117jusi\u0173 met\u0173 CBD vartotoj\u0173 nurod\u0117, kad \u0161iek tiek vartoja abu \u0161iuos produktus. Tai logi\u0161ka, nes aliejai yra gerai pa\u017e\u012fstamas produkto formatas sveikatingumo kategorijoje. Be to, aliejai yra lengvai dozuojami ir yra pla\u010diai paplit\u0119 visoje Europoje, i\u0161 dalies kaip teisi\u0161kai „pilkieji” maisto papildai, taip pat kaip kosmetika, kuri\u0105 galima naudoti lokaliai, o kai kuriais atvejais ir nuryti kaip \u012fprast\u0105 CBD aliej\u0173.<\/p>\n
Kanapi\u0173 \u017eiedai \u0161iuo metu yra antras labiausiai paplit\u0119s CBD produkt\u0173 vartojimo b\u016bdas \u017eemyne, aplenkdamas atitinkamai maisto ir g\u0117rim\u0173 formatus. Kaip aptarta pirmiau, skirtingose \u0161alyse CBD g\u0117l\u0117s reglamentuojamos labai skirtingai. Kai kuriose, pavyzd\u017eiui, Jungtin\u0117je Karalyst\u0117je, CBD g\u0117l\u0117s teori\u0161kai negali b\u016bti parduodamos, ypa\u010d kaip tabako pakaitalas, o Italijoje ir Ispanijoje liberalesni reglamentai leido suklest\u0117ti „lengv\u0173 kanapi\u0173” rinkai.<\/p>\n
\u012evairi\u0173 CBD produkt\u0173 vartojimas labai skiriasi \u012fvairiose am\u017eiaus grup\u0117se. Apskritai \u0161\u012f pasiskirstym\u0105 galima atsekti pagal tai, kad \u017einomus produkt\u0173 formatus, tokius kaip aliejai, kapsul\u0117s ir tablet\u0117s, da\u017eniau vartoja vyresnio am\u017eiaus \u017emon\u0117s, o Europos lentynose esan\u010dius naujovi\u0161kesnius produkt\u0173 formatus, tokius kaip vaista\u017eol\u0117s, g\u0117l\u0117s, e. cigaret\u0117s ir garintuvai, vartoja jaunesnio am\u017eiaus \u017emon\u0117s.<\/p>\n
Galima tik\u0117tis, kad artimiausiais metais \u0161i tendencija i\u0161silygins. CBD g\u0117l\u0117ms tapus vartotojams labiau priimtinu produkto formatu, o reguliavimo institucijoms lengviau atskirti legalius ir nelegalius produktus, daugiau parduotuvi\u0173 prad\u0117s j\u0173 si\u016blyti. Taip pat tikimasi, kad nauji ir inhaliuojam\u0173 produkt\u0173 formatai – g\u0117l\u0117s ir garintuvai – bus tinkamai reglamentuoti art\u0117jant tabako reglament\u0173 atnaujinimui Europoje.<\/p>\n
<\/p>\n